وزنه برداری

وزنه برداران ایران از امروز به روی تخته می فرایند

به گزارش خبرنگاران، با اعلام استارت لیست مسابقات وزنه برداری بین المللی نعیم سلیمان اوغلو در ترکیه، زمان برگزاری مسابقه ملی پوشان کشورمان و رکورد ورودی حریفانشان در این دوره از رقابتها مشخص شد.

30 آبان 1400

عیادت صالحی امیری و علی نژاد از حسن یزدانی

صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک و علی نژاد، سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش با حضور در بیمارستان پیگیر فرایند درمانی حسن یزدانی شدند.

30 آبان 1400

رضایت کادر فنی از فرایند اردوی تیم ملی وزنه برداری

به گزارش خبرنگاران، با شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری که مدتی است در کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می گردد، این رشته المپیکی و پرافتخار از رکود و انزوای حاصل از شیوع کرونا خارج شد.

30 آبان 1400

معین تکلیف بازگشایی 29 رشته ورزشی، تصمیم گیری اولیه برای لیگ فوتبال

معاون کل وزیر بهداشت در رابطه با مصوبات امروز ستاد کشوری مقابله با کرونا درباره برگزاری لیگ های ورزشی شرح داد.

30 آبان 1400

تجلیل از پیشکسوتان و کشتی گیران اعزامی به جهانی ترکیه به وسیله کمیته ملی المپیک

مراسم بدرقه کاروان کشتی ناشنوایان اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا ترکیه در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

30 آبان 1400

طلای دوضرب و برنز مجموع دنیا بر گردن رضا دهدار

وزنه برداری خوزستانی تیم ملی ایران در دسته 102 کیلوگرم پیروز شد به مدال طلای دوضرب و برنز مجموع رقابت های قهرمانی دنیا دست پیدا کند.

30 آبان 1400

پیروزی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران پیش از آغاز یونیورسیاد

به گزارش خبرنگاران از چین تایپه، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که خود را برای رقابتهای بیست و نهمین دوره یونیورسیاد آماده می نماید، امروز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی در تایپه به مصاف اوکراین رفت و پیروز شد با نتیجه 3 بر یک (25 بر 23، 23 به 25، 27 بر 25، 25 بر...

30 آبان 1400

افشاگری فساد در فدراسیون جهانی وزنه برداری، تاماش آیان در برزخ

فدراسیون جهانی وزنه برداری ادعاهای مطرح شده در گزارش مستند تلویزیون آلمان مبنی بر دوپینگ سیستماتیک و فساد اقتصادی در این فدراسیون جهانی را رد کرد.

30 آبان 1400

انتقاد تند سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره به حذف از پارالمپیک

جواد فلفلی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه از تصمیم کمیته ملی پارالمپیک برای کنار گذاشتن فوتبال پنج نفره از بازی های پارالمپیک شوکه هستم، گفت: از هر زاویه ای به این تصمیم نگاه می کنم، منطقی برای آن پیدا نمی کنم. این تصمیم نه کارشناسی است و نه فنی.

30 آبان 1400

برسد به دست داریوش ارجمند

فیلم مسابقه یکتا جمالی بیشتر از 24 ساعت است که در شبکه های اجتماعی بین کاربران دست به دست می شود و همچنان جزء پربیننده ترین ویدئوهاست. خبر مدال آوری او در رقابت های جهانی ازبکستان، آن قدر فضای جامعه را پر کرده که حتی در صدر اخبار رسانه های ورزشی کشور هم...

30 آبان 1400

کلسترول بالا را با 6 تمرین ورزشی موثر کاهش دهید

ایرنا/ اضافه وزن موجب تمایل بدن به افزایش ال دی ال در خون می شود. این نوع از کلسترول با بیماری های قلبی ارتباط مستقیم دارد. دقیقا این که چه مقدار ورزش برای کاهش کلسترول خون مورد نیاز است، هنوز مورد بحث است. به طور کلی سازمان جهانی بهداشت حداقل 30 دقیقه ورزش...

30 آبان 1400

براری: تیم وزنه برداری جوان هست اما ضعیف نیست، قبلا هم با کبدی همکاری داشتم

وزنه بردار ملی پوش ایران معتقد است، تیم ملی وزنه برداری با اینکه جوان گردیده اما ضعیف نیست و شرایطش مشابه سال 2013 است که کسی انتظار نداشت، نتیجه بگیرد.

30 آبان 1400

دکتر امینی: سهراب مرادی حدودا یک ماه در هانوفر خواهد بود، همچنان نظرم روی جراحی نیست

پزشک معالج قهرمان وزنه برداری ایران در مرکز پزشکی هانوفر آلمان با تاکید بر اینکه از نظرات دیگر متخصصان پزشکی نیز استفاده خواهد نمود، گفت: بعد از معاینه سهراب مرادی همچنان نظرم این است که نیازی به جراحی نیست.

30 آبان 1400

نخستین مدال طلای وزنه برداری معلولان در قهرمانی دنیا

در پنجمین روز از رقابتهای وزنه برداری قهرمانی دنیا معلولان که در نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است، وزنه بردار معلول ایران در دسته 80 کیلوگرم پیروز به کسب مدال طلای دنیا در این دسته شد.

30 آبان 1400

رییس پیشین هیات وزنه برداری گلستان درگذشت

رییس پیشین هیات وزنه برداری استان گلستان دارفانی را وداع گفت.

30 آبان 1400

ورزشکاری جایگزین سیامند رحمان در انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولین نمی گردد

سرپرست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از عدم جایگزین ورزشکار دیگری به جای سیامند رحمان در مجمع انتخاباتی این فدراسیون اطلاع داد.

30 آبان 1400

استان های غایب در رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور

2 استان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور شرکت نمی کنند.

28 مهر 1400

خبرنگاران ورزشکار معلول فارس به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت شد

شیراز -خبرنگاران- علی اکبرغریب شی، ورزشکار معلول استان فارس به سومین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برادری معلولان و جانبازان دعوت شد.

24 مهر 1400

کیانوش جهت اشتباهی را انتخاب کرد، رستمی خواب مدال المپیک را ببیند

به گزارش خبرنگاران، به جرات می توان ناکامی کیانوش رستمی در رقابتهای جهانی 2019 تایلند را یکی از نقاط تاریک کارنامه ملی او تلقی کرد. ناکامی و شکستی که او به رغم ادعای همیشگی اش مبنی بر تمرینات انفرادی و عدم حضور در اردوهای تیم ملی رقم زد و هیچ دستاوردی به...

24 مهر 1400

خبرنگاران علی نژاد: شبهاتی درباره غیرقانونی بودن جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال وجود دارد

تهران- خبرنگاران- سرپرست معاونت وزیر ورزش و جوانان گفت: شبهاتی وجود دارد که جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال قانونی نبوده زیرا طبق قانون حداقل باید 6 نفر در جلسه حاضر شوند که حاضرین این تعداد نبودند.

24 مهر 1400
تعداد: (85)