دِمِِن: عملکرد تیم ایران ما را مجبور به عقب نشینی کرد، تماشاگران بازیکنان را به وجد آوردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال بانوان بلاروس گفت: امروز دختران ایران بازی بهتری را ارائه کردند و به خاطر استعداد و توانایی که داشتند ما مجبور به عقب نشینی شدیم.

دِمِِن: عملکرد تیم ایران ما را مجبور به عقب نشینی کرد، تماشاگران بازیکنان را به وجد آوردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ادوارد دِمِن بعد از پیروزی دو بر یک تیمش در مسابقه تدارکاتی مقابل ایران در ورزشگاه آرارات گفت: امروز خیلی بازی جالبی داشتیم و بازیکنان دو تیم جنگنده ظاهر شدند خیلی خوشحالم که تیم ما توانست در این بازی سخت برنده باشد. خیلی خوشحالم که توانستیم دو بازی خوب مقابل تیم ایران انجام دهیم و این بازی نسبت به بازی اول ما سنگین تر بود به این دلیل که بچه های مان به شدت خسته بودند.

وی در مورد داوری این مسابقه و اخراج بازیکنش در نیمه اول نیز شرح داد: به هرحال ایران در خانه خودش بازی می کرد و شاید این شرایط طبیعی بود ما هم وقتی در خانه خودمان بازی کنیم شرایط متفاوت می شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بلاروس در مورد دختران تیم ملی فوتبال، گفت: امروز ایران خیلی قوی تر به زمین آمده بود و از این بازی برد می خواست معین بود که آنها می خواهند به پیروزی برسند و استعداد و توانایی آنها باعث شد ما مجبور به عقب نشینی شویم البته بچه های ما در نیمه دوم بهتر بازی کردند. ما بعد از 10 نفره شدن خیلی تلاش کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.

ادوارد دِمِن در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه نیز تأکید کرد: حضور آنها خیلی خوب بود و بازیکنان را به وجد می آورد حضور تماشاگر باعث می شد گاهی اوقات بازیکنان ما در زمین متوقف شوند و تشویق های آنها روی کار تیمی ما هم تأثیر داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازهم به ایران خواهد امد گفت: اگر زمین را عوض کنید حتما باز هم به ایران خواهیم آمد. این موقعیت جالبی برای ما بود که توانستیم در ایران بازی کنیم و از این اتفاق خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بلاروس در سرانجام نیز از مهمان نوازی ایرانیان تشکر کرد و گفت: خیلی خوشحالم که با خوشحالی و برد به کشورمان برمی گردیم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5126

به "دِمِِن: عملکرد تیم ایران ما را مجبور به عقب نشینی کرد، تماشاگران بازیکنان را به وجد آوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دِمِِن: عملکرد تیم ایران ما را مجبور به عقب نشینی کرد، تماشاگران بازیکنان را به وجد آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید