رئال به دنبال تمدید روزهای خوش در هلند، محاصره صدرنشین آلمان در لندن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با برگزاری دو دیدار، دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادامه خواهد یافت.

رئال به دنبال تمدید روزهای خوش در هلند، محاصره صدرنشین آلمان در لندن

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو مسابقه ادامه خواهد یافت که در یکی از دیدارها رئال مادرید در هلند به دیدار آژاکس می رود.

آژاکس - رئال مادرید

شاگردان سولاری در بهترین شرایط ممکن به این دیدار می رسند. فزونی در داربی مادرید آن هم با نتیجه 3 بر یک باعث شده است تا رئال به رده دوم جدول رده بندی برسد. قهرمان سه دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است که اولین گام در مرحله حذفی را با پیروزی بردارد. کریم بنزما در تمرین روز دوشنبه رئال غایب بود ولی احتمال رسیدن او به این بازی زیاد است. گرت بیل نیز شرایط خوبی دارد و مسئله ای برای این دیدار ندارد. تنها نگرانی رئالی ها تک اخطاره بودن سرخیو راموس است. در صورتی که این بازیکن با اخطار داور روبرو گردد بازی برگشت را از دست خواهد داد.

تاتنهام - دورتموند

شاگردان مائوریسیو پوچتینو در شرایطی که هری کین و دله الی را در اختیار ندارند، دست از کوشش نکشیدند و صندلی سوم خود را در جدول رده بندی حفظ کردند. حالا استادیوم ومبلی منتظر تقابل با تیم صدرنشین بوندس لیگاست که در این هفته در حالی که با سه گل از هوفنهایم پیش بود، بازی را با تساوی 3 بر 3 به اتمام رساند. خبر بد برای دورتموند غیبت رویس است. باشگاه بوروسیا دورتموند رسماً بیان کرد که مارکو رویس، کاپیتان این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا، بازی مقابل تاتنهام در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

چهار بازی دیگر این مرحله هفته آینده در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهند شد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4511

به "رئال به دنبال تمدید روزهای خوش در هلند، محاصره صدرنشین آلمان در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال به دنبال تمدید روزهای خوش در هلند، محاصره صدرنشین آلمان در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید