رانوکیا با اینتر تمدید کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کاپیتان پیشین تیم فوتبال اینتر قراردادش را با این تیم را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

رانوکیا با اینتر تمدید کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اینتر قرارداد مدافع ایتالیایی اش آندره آ رانوکیا را برای دو سال دیگر و تا خاتمه ماه ژوئن سال 2021 تمدید کرد.

گزارش شده که به موجب قرارداد جدید، رانوکیا در هر فصل 1.5 میلیون یورو حقوق به علاوه پاداش های مرتبط به عملکردش دریافت خواهد نمود.

کاپیتان سابق تیم فوتبال اینتر، از ماه ژانویه سال 2011 در این تیم بوده و با وجود عملکرد پراشتباهش در روزهای نخست، به خاطر تعهد و وفاداری اش به نراتزوری، اکنون جزو محبوب ترین بازیکنان تیم در نزد طرفداران اینتر است. گواه این موضوع هم متنی است که دربیانیه باشگاه اینتر برای اعلام خبر تمدید قراردادش قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است: باشگاه اینترناتزیوناله میلانو اعلام می نماید که آندره آ رانوکیا آندره آ رانوکیا قراردادش را تا 30 ژوئن سال 2021 تمدید نموده است. این مدافع 31 ساله ایتالیایی ماه ژانویه سال 2011 به اینتر پیوست و از آن موقع با تمام وجود برای عمل به تعهداتش کوشش نموده است. در مجموع او 195 بازی برای اینتر انجام داده و 12 گل زده که یکی از آنها را در این فصل مقابل راپید وین (در لیگ اروپا) به ثمر رساند و در سال 2011 هم یک جام (جام حذفی ایتالیا) کسب کرد. او نمای مثبت فوتبال و ورزش است. طرفداران آندره آ را بازیکنی که قلباً یک اینتری است می دانند و او هم خرسند است که دوران بازیگری اش را در کنار ما ادامه می دهد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7052

به "رانوکیا با اینتر تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانوکیا با اینتر تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید