روحانی: می خواهیم بارمان را برای کسب سهمیه در شیلی و پاریس ببندیم، اردوی ما با فرانسه تنها به سود فرانسوی ها نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حسن روحانی، مربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: می خواهیم با عملکرد خوب در مسابقات کاراته وان شیلی و پاریس بار خود را برای کسب سهمیه المپیک ببندیم.

روحانی: می خواهیم بارمان را برای کسب سهمیه در شیلی و پاریس ببندیم، اردوی ما با فرانسه تنها به سود فرانسوی ها نیست

حسن روحانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط ملی پوشان کشورمان در آستانه رقابت های کاراته وان شیلی گفت: خدا را شکر بچه ها در شرایطی که از قبل پیش بینی کرده بودیم قرار دارند و در آمادگی خوبی به سر می برند تا در رقابت های شیلی نتایج خوبی را کسب کنند. با توجه به تمرینات مداوم طبیعتاً خستگی هایی وجود دارد، اما با همکاری مربی بدنساز و هماهنگی سرمربی تیم ملی، تلاش کردیم بچه ها را از این حالت خارج و فشار روی آنها را کاهش بدهیم تا در شیلی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی شرح داد: قطعاً بازیکنان اصلی ما برای کسب مدال در شیلی حاضر خواهند شد. به دنبال این هستیم تا در شیلی و پاریس بارمان را برای کسب سهمیه المپیک ببندیم. هر چقدر ما زیر فشار عملکرد بهتری داشته باشیم برای مراحل پایانی فشار کمتری روی ما وجود خواهد داشت و حتی با قطعی شدن سهمیه، بازیکنان در برخی مسابقات مبارزه نخواهند کرد تا دچار آسیب دیدگی نشود.

مربی تیم ملی کاراته خاطر نشان کرد: قطعاً تمامی کاراته کاهای خوب در شیلی حضور خواهند داشت و شاید با توجه به بعد مسافت، تنها بازیکنانی که از شانس کمتری برای کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند در این رویداد حضور نداشته باشند. در این شرایط نیز ما تنها به دنبال کسب مدال و پیروزیت در مسابقات شیلی خواهیم بود.

روحانی در واکنش به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه اردوی مشترک تیم ملی با تیم ملی فرانسه به نغع این کشور خواهد بود، گفت: این حرف را قبول ندارم. اعتقاد دارم تمام کاراته کاهای حال حاضر دنیا همدیگر را می شناسند و به قدری در سالیان اخیر با یکدیگر مبارزه کردند که نسبت به هم به شناخت کامل رسیده اند. رقابت کسب سهمیه المپیک در هر وزن میان هفت هشت بازیکن برتر دنیاست که برای رسیدن به این هدف رقابت می کنند. اردوی پاریس برای بچه های ما بسیار خوب خواهد بود و آنها از یکنواختی خارج خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: ما درخواست اردوی کیش را داشتیم و با وجود تلاش فدراسیون کاراته شرایط برای برگزاری اردو مهیا نشد. اردوی فرانسه باعث خواهد شد تا شرایط روحی بچه ها تغییر کند و آنها با ذهن و انگیزه بیشتری در ادامه جهت تلاش کنند. رقابت کاراته وان پاریس برای ما جزو مهمترین مسابقات است و این اردو کمک خواهد کرد تا مانند دوره گذشته بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مربی تیم ملی کاراته درباره رقابت داخلی برخی بازیکنان برای کسب سهمیه المپیک گفت: از یک طرف بازیکنان ما در مسابقات به یکدیگر کمک می کنند و با شکست حریفان شانس را برای پیروزیت خودشان و بازیکنان دیگر فراهم می کنند. به طور مثال عملاً کسب سهمیه المپیک برای اصغر آسیابری بسیار سخت است، اما خیلی خوب در این مدت کار کرده و پیروز به شکست رقبای مستقیم بهمن عسگری شده است. از طرف دیگر حضور در المپیک باعث شده است خود بازیکنان بدانند چه رقابت سنگینی با یکدیگر دارند و در عین دوستی با هم رقابت دارند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20078

به "روحانی: می خواهیم بارمان را برای کسب سهمیه در شیلی و پاریس ببندیم، اردوی ما با فرانسه تنها به سود فرانسوی ها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: می خواهیم بارمان را برای کسب سهمیه در شیلی و پاریس ببندیم، اردوی ما با فرانسه تنها به سود فرانسوی ها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید