نقش روس ها در انتخابات 2020 چیست؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایسنا نوشت: وزارت امنیت ملی آمریکا هشدار داد، روسیه کوشش می نماید تا اعتماد آمریکایی ها به امنیت و اعتبار رای گیری پستی را تضعیف کند.

نقش روس ها در انتخابات 2020 چیست؟

به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر تحلیل و اطلاعات وزارت امنیت کشور آمریکا در بولتنی داخلی که تنها مورد استفاده کارمندانش است، نوشت: روسیه احتمالا به انتقاد از رای گیری پستی و تغییر فرایندهای رای گیری در بحبوحه پاندمی ویروس کرونا به منظور تضعیف اعتماد مردمی به این فرایند رای گیری ادامه می دهد.

در این بولتن همچنین آمده است، در اواسط اوت، رسانه های دولتی روسیه و وبسایت های وابسته انتقادهای گسترده ای را از رای گیری پستی در آمریکا منتشر کردند و مدعی شدند که رای دهندگان فاقد صلاحیت برگه های رای را به دلیل لیست های منسوخ شده رای دهندگان دریافت می نمایند و این مساله باعث می گردد تا تعداد زیادی از برگه های رای شمارش نشوند و در معرض خطر دستکاری قرار بگیرند.

در این بولتن همچنین آمده، از مارس رسانه های روسی همچنین به دنبال تضعیف اعتماد به فرایند رای گیری پستی بوده اند، با این ادعا که آنها فرصت های گسترده ای برای تقلب در رای دهندگان را فراهم می نمایند. روسیه احتمالاً با ترغیب ادعاهای مربوط به فساد سیستم انتخابات ایالات متحده، ناکامی ها و دخالت های خارجی به دنبال تضعیف اعتماد عمومی به انتخابات کشور است.

آدام شف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفته که این بولتن نگرانی اش را درباره اینکه روسیه به دنبال از بین بردن اعتماد در فرایند انتخابات آمریکاست، اثبات می نماید.

312 310

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39719

به "نقش روس ها در انتخابات 2020 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش روس ها در انتخابات 2020 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید