نگاه مسئولان به ورزش باید تغییر کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مسئول هیئت ورزش های رزمی گناوه گفت: ورزش دیگر پر کردن وقت روزانه نیست و نگاه مسئولان به امر ورزش باید تغییر کند.

نگاه مسئولان به ورزش باید تغییر کند

به گزارش از ، خالد خلیلی در نشست هیئت رزمی پنجاک سیلات گناوه با مسئول ورزش بانوان شهرستان گناوه و رییس هیئت ورزش های گناوه به مناسبت روز جوان اضافه کرد: در گناوه 16 مربی رزمی در سبک های مختلف مشغول به فعالیت هستند که برخی از آن ها در سطح شهرستان و استان و حتی مربی کشوری هستند.

وی گفت: در روزگاری که جوانان ما احتیاج به حمایت دارند و خانواده ها باید بیشتر به فکر آن ها در بیرون از خانه باشند می تواند با شرکت در کلاس های ورزشی و پر کردن اوقات فراقت آن ها ، در پرورش روح و جسم آن ها یاری بزرگی به آینده آن ها نمایند.

مسئول هیئت ورزش های رزمی گناوه توضیح داد: اگر به مدت چند ماه درب سالن های ورزشی بسته گردد و ورزش کاران و جوانان به جای ورود به سالن ها و اماکن ورزشی در کوچه و خیابان ها اوقات فراغت خود را سپری نمایند چه معضل و مسائلی برای نسل جوان ما پیش خواهد امد؟

خلیلی در خصوص بودجه ورزشی و سرانه ورزش در هیئت های رزمی گناوه گفت: واقعا در بحث بدوجه و هزینه کرد در ورزش رزمی در گناوه ضعیف عمل شدهبه طوری که در هشت سال گذشته فقط دو میلیون تومان به این هیئت تعلق گرفته است و اغلب هزینه کرد های ورزشی این هیئت در اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی و کشوری توسط خیرین بوده که جا دارد از همه آن ها تشکر و قدر گردد.

وی بیان نمود: اغلب مربیان ما فاقد حقوق و مزیا هستند و با هزینه شخصی خود فعالیت می نمایند و احتیاجمند حمایت مسئولین هستند تا شاهد افتخار آفرینی خود و شاگردان ان ها باشیم.

مربی پنجاک سیلات گناوه و تیم ملی ایران نیز در این نشست گقت: ورزش دیگر پر کردن وقت روزانه نیست و ورزش برای جامعه یک مقوله ضروری شده و نگاه مسئولان به امر ورزش باید تغییر کند.

زینب اسلامی گفت: در گناوه ورزشکاران زیادی هستند که در سطح استان و حتی ملی افتخارات زیادی دارند و برای اعزام آن ها به مسابقات استانی و کشوری یا اردو های ملی با مسائل اقتصادی شدیدی برخورد می کنیم که گا هی خانواد ها از دادن هزینه اعزام ان ها عاجز هستند و این لطمه بزرگی به این جوانان وارد می گردد.

وی بیان کرد: الان ما ورزشکارانی داریم که باید به اورد های تیم ملی برود که منتظر مساعدت مسئولین هستند تا این ورزشکاران را به اوردی تیم ملی اعزام کنیم.

م

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6678

به "نگاه مسئولان به ورزش باید تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه مسئولان به ورزش باید تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید