تحقق رونق تولید با تلاش مضاعف برای فعال شدن واحدهای تولیدی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس اتاق بجنورد رئیس اتاق بجنورد بر ضرورت فراهم سازی زیرساخت ها برای تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: در این زمینه تلاش برای رونق تولید و فعال شدن واحدهای تولیدی باید مضاعف شود.

تحقق رونق تولید با تلاش مضاعف برای فعال شدن واحدهای تولیدی

سعید پورآبادی، در بازدید از خط تولید واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اسفراین، به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای واحدهای صنعتی و اقتصادی استان اشاره کرد و اضافه کرد: با حمایت ها و اصلاح برخی از فرآیندها می توان گام های مهمی در راستای اشتغال زایی و تحقق جهش تولید برداشت.

پورآبادی بر لزوم رفع برخی از محدودیت ها و موانع پیش روی تولید در استان خراسان شاقتصادی گفت: یکی از برنامه ها در این راستا بازدید از صنایع و آشنایی نزدیک با ظرفیت های آن ها و رفع موانع پیش روی است تا بتوانیم با برنامه ریزی مناسب و حمایت دستگاه های استان، برنامه ای قوی و مدون برای جهش تولید تدوین کرد.

او به بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی بجنورد، شیروان و فاروج طی هفته گذشته همین ماه اشاره کرد و گفت: این بازدیدها با هدف بررسی و پیگیری مسائل واحدهای تولیدی و صنعتی جهت طرح در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در شرایط کنونی تحریم های موجود کشور و بحران ویروس کرونا انجام می گیرد.

او اضافه کرد: در بازدید از شهرک های صنعتی اسفراین مهم ترین مسائل موجود افزایش ارز نیمایی، آنتن دهی ضعیف شبکه مخابرات (تلفن همراه) کمبود منابع ارزی و تأمین ارز، عدم ثبات قیمت مواد اولیه، عدم اولویت شرکت ها در مناقصات و... از اهم مسائل واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اسفراین بیان نمود.

این بازدید با حضور نمایندگان دستگاه های دولتی استان و شهرستان ازجمله اقتصادیات، تأمین اجتماعی، بانک توسعه صادرات، شهرک های صنعتی، امور صنایع فلزی سازمان صمت و مخابرات انجام گرفت.

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36045

به "تحقق رونق تولید با تلاش مضاعف برای فعال شدن واحدهای تولیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق رونق تولید با تلاش مضاعف برای فعال شدن واحدهای تولیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید